Då vänder vi på bladet… I dag vände vi Magnetten så nu fortsätter jobbet med vänster sida. Har ju redan rostlagat dörrarna på den sidan men det finns att göra ändå… Först ut är bakskärmen. Här är det uppkapat och helt proppfullt med rost och flera tidigare lagningar. Den gamla baljan var också lagad i omgångar.