Då vänder vi på bladet…

I dag vände vi Magnetten så nu fortsätter jobbet med vänster sida.

Har ju redan rostlagat dörrarna på den sidan men det finns att göra ändå…

Först ut är bakskärmen.

IMG_3207

IMG_3204

IMG_3208
Här är det uppkapat och helt proppfullt med rost och flera tidigare lagningar.

IMG_3209Den gamla baljan var också lagad i omgångar.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *